Avbrott- och störningsinformation

Vill du rapportera in ett avbrott eller störning? Ring 020-31 31 51

I kartan nedan finner du information om aktuella avbrott i samband med arbete som görs på fjärrvärme- eller fjärrkylanätet. Klicka på ikonerna på kartan för att få mer information.

Har du frågor, kontakta vår kundservice

Sök efter störningsinfo


Vill du ha avbrottsinformation?

Stockholm Exergi erbjuder idag en prenumerationstjänst för avisering av avbrott i fjärrvärme- och fjärrkylaleveransen. Från och med 1 november kommer aviseringen huvudsakligen att ske via kundens huvudkontakt. Om du är boende eller allmänhet som vill ha avbrottsavisering kan du anmäla detta hos oss via knappen nedan.
Observera att det kan ta upp till 3 veckor innan din avbrottsavisering har startat. Om du saknar avbrottsavisering som kund, vänligen kontakta vår kundervice. 

Anmälan avbrottsavisering allmänhet

Vill du avregistrera dig från avbrottsavisering? Meddela oss här:

 Ta bort mig från avbrottsavisering.

Glöm inte meddela vilken kontaktinformation (e-post eller telefonnummer) som du får avbrottsavisering på, samt vilken gata det gäller.

Vi hjälper dig direkt!

Vi hjälper dig direkt!

Vi hjälper dig gärna med frågor kring din fjärrvärme eller fjärrkyla, eller om något inte fungerar som det ska. Du vet väl också att du enkelt kan få hjälp via Mina sidor om du tex söker efter en faktura?