För att möta våra hållbarhetsmål övergår vi nu till att i vår kundkommunikation kommunicera med våra kunder och leverantörer i digital form. Här följer mer information om vad det innebär.
I linje med vårt arbete för ökad hållbarhet övergår Stockholm Exergi till enbart digital kommunikation till våra kunder och leverantörer.
Detta gör vi även för att säkerställa att viktig information når våra kunder snabbt och säkert, samtidigt som vi minimerar vår klimatpåverkan ytterligare ett steg.
Under vecka 12 gör vi ett utskick avseende signering för medgivande för digital kommunikation.
Det är viktigt att vi har en korrekt mejladress i syfte att kunna skicka viktig information, såsom pris- och avtalsförändringar.
Signering genom BankID är en säkerhetsrutin för att vi ska vara säkra på att uppgifterna är korrekta och att den som lämnar uppgifterna har befogenhet att göra det.
På Mina sidors startsida hittar du en steg-för-steg-guide över hela signeringsprocessen.
Här kan du läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter
Läs mer om Stockholm Exergis avtalsvillkor BRF och företag
Läs mer om Stockholm Exergis avtalsvillkor för villa och mindre fastighet
Vi hjälper dig gärna med frågor kring din fjärrvärme eller fjärrkyla, eller om något inte fungerar som det ska. Du vet väl också att du enkelt kan få hjälp via Mina sidor om du tex söker efter en faktura?