I linje med vårt arbete för ökad hållbarhet övergår Stockholm Exergi till enbart digital kommunikation till våra kunder och leverantörer.

Detta gör vi även för att säkerställa att viktig information når våra kunder snabbt och säkert, samtidigt som vi minimerar vår klimatpåverkan ytterligare ett steg.

Digitalt utskick för bekräftelse av personuppgifter

Under våren skickar vi ut en förfrågan om medgivande för digital kommunikation. Som kund hos oss kommer du att få en förfrågan antingen via mejl från vår e-signeringspartner Oneflow eller som ett brev per post.

Det är viktigt att vi har en korrekt mejladress i syfte att kunna skicka viktig information, såsom pris- och avtalsförändringar.

Signering genom BankID är en säkerhetsrutin för att vi ska vara säkra på att uppgifterna är korrekta och att den som lämnar uppgifterna har befogenhet att göra det.

Logga in på Mina sidor

Information om hantering av personuppgifter, avtalsvillkor mm

Här kan du läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter

Läs mer om Stockholm Exergis avtalsvillkor BRF och företag
Läs mer om Stockholm Exergis avtalsvillkor för villa och mindre fastighet

Fjärrvärmelagen

Vi hjälper dig direkt!

Vi hjälper dig direkt!

Vi hjälper dig gärna med frågor kring din fjärrvärme eller fjärrkyla, eller om något inte fungerar som det ska. Du vet väl också att du enkelt kan få hjälp via Mina sidor om du tex söker efter en faktura?