Vi är måna om våra kunder och vi jobbar kontinuerligt med att utveckla vår verksamhet till det bättre. Här kan du meddela oss om det är något som du inte är nöjd med eller om du har förslag på något vi kan bli ännu bättre på.
Är du missnöjd med något, som exempelvis störande ljud från något av våra arbeten med gropar på stan, en felaktig faktura eller en avbruten fjärrvärmeleverans? Vi registrerar ditt klagomål och du får därefter en mejlbekräftelse med ett ärendenummer.
Det kan också vara så att du bara vill tipsa oss om något vi kan göra annorlunda eller förbättra för dig som kund. Som din energipartner vill vi att du ska få ut så mycket som möjligt från oss. Skicka gärna in ditt förbättringsförslag i formuläret nedan.
Om du bor i en Brf i ett flerbostadshus så ska du i första hand kontakta din fastighetsskötare eller ansvarig för fjärrvärmen i din fastighet.
Om du redan har ett ärende hos oss och väntar på svar ber vi dig kontakta oss på 020-31 31 51 eller kundservice@stockholmexergi.se
Allmän domstol avgör vid tvist. Energimarkandsinspektionen (www.ei.se) kan pröva villkor och priser för fjärrvärme.
Vi hjälper dig gärna med frågor kring din fjärrvärme eller fjärrkyla, eller om något inte fungerar som det ska. Du vet väl också att du enkelt kan få hjälp via Mina sidor om du tex söker efter en faktura?